Wednesday, January 1, 2014

Tahun baru kantin baru


Hari pertama memulakan tugas...boleh tahan juga penatnya...hehe...Bukan penat apa...awal-awal tahun ni banyak kerja-kerja pengkeranian nak dibereskan...Tengah tahun dan hujung tahun pun banyak juga....Seronok masuk kelas tengok pelajar ceria nak belajar. Maklumlah lama cuti tu...rindu nak belajar  semula.

Satu perkara yang menarik juga hari ni sempena tahun baru, kita dapat penender kantin baru. First impression tu memang kira wow! juga lah dengan penampilan dan layanan.Harga pun berpatutan, Harap boleh kekal sampai hujung tahun..hehe.. 

Kantin kat sekolah memang patut sediakan banyak menu untuk guru, sebab guru hanyak boleh makan kat situ jer..Sedap ker tak sedap..telan jer..kecuali yang rajin nak bawa bekal ke sekolah. Kat bawah ni gambar ruang makan guru kat kantin sekolah kami.


2 comments:

Siara Elina said...

wah wah. terbaik (: hehe semoga 2014 lebih meriah ^^

Akeyla Azmi said...

huhuhu cantik nyaa tempat guru makan hehehe tk mcm sekolah qila. Huhu