Thursday, March 13, 2014

Main layang-layang pula


Sekarang ni waktu petang angin bertiup agak kuat. Sesuai untuk bermain wau atau layang-layang. Sana-sini budak-budak bermain layang-layang, tak terkecualilah anak-anak saya. Hmmm kalau dulu layang-layang ni dibuat sendiri jer. Tapi sekarang ramai yang tak pandai nak buat...beli jer kat kedai, layang-layang dari China. Menariknya ada pelbagai warna dan gambar. Hilang sudah keaslian wau tempatan. Saksikan keseronokan anak-anak bermain layang-layang bersama rakan.









Sekian....

5 comments:

Nanie said...

Anak2 KN asal pergi pantai mesti nak kena beli layang2... hehe. Asalkan anak2 boleh berseronok, ok lah tu...

Amang Berangas said...

Dulu aku suka kali maen layang² tu..heee

Norhasniza Khalid said...

boleh terbang ker tu..?

Siara Elina said...

kat tempat saya pun tgh musim layang2.. semuanya layang2 buatan sendiri hehehe

athiqi ariff said...

beshnya dpt main layang2 ...nostalgia..