expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, March 13, 2014

Main layang-layang pula


Sekarang ni waktu petang angin bertiup agak kuat. Sesuai untuk bermain wau atau layang-layang. Sana-sini budak-budak bermain layang-layang, tak terkecualilah anak-anak saya. Hmmm kalau dulu layang-layang ni dibuat sendiri jer. Tapi sekarang ramai yang tak pandai nak buat...beli jer kat kedai, layang-layang dari China. Menariknya ada pelbagai warna dan gambar. Hilang sudah keaslian wau tempatan. Saksikan keseronokan anak-anak bermain layang-layang bersama rakan.









Sekian....

5 comments:

Nanie Dean said...

Anak2 KN asal pergi pantai mesti nak kena beli layang2... hehe. Asalkan anak2 boleh berseronok, ok lah tu...

Anonymous said...

Dulu aku suka kali maen layang² tu..heee

Unknown said...

boleh terbang ker tu..?

kakaktiricinderella said...

kat tempat saya pun tgh musim layang2.. semuanya layang2 buatan sendiri hehehe

athiqi ariff said...

beshnya dpt main layang2 ...nostalgia..