Monday, August 25, 2014

Ekspo kat pantai Irama


Macam lama dah tak ke pantai Irama, Bachok...Petang Jumaat lepas kami ke sana sekejap. Kononnya untuk ambil angin petang kat pantai. Rupa-rupanya ada ekspo kat pantai ni..Jadi apa lagi...layan jer la... Ardini macam nak main semua permainan kat situ. Tapi saya beri peluang untuk dia mencuba beberapa saja permainan. Imdad dan Sadiq tak adalah excited sangat.hehe...Nasib baik mereka dengar kata, maklumlah satu token RM 3. Habislah juga beberapa token petang tu...Jom layan gambar....



Kapal kat bawah tu permainan baru kat sini


Awas.... kuda terbang....juga permainan baru



Sempat meninjau kat pantai sekejap..
Ada masa dan peluang kita pergi lagi.


Seronok sangat budak-budak ni main,
maklumlah banyak permainan baru ada kat sini
berbeza dengan ekspo-ekspo sebelum ini.