Sunday, August 10, 2014

Sambutan raya 2014 @ SMKAM


Raya..raya...raya... Warna-warni di hari raya. Hari ni diadakan sambutan Aidilfitri di SMKAM. Wah...semua bergaya menyambut hari raya. Macam-macam menu ada untuk dinikmati. Paling bermakna sambutan kali ini turut dihadiri oleh pengarah BPI, Ketua Sektor SPI, JPN Kelantan dan pegawai PPD Kota Bharu. Entri kali ini saya paparkan foto-foto bersama rakan sekerja dan anak-anak pelajar sepanjang majlis berlangsung. 


Disebabkan blog ini adalah blog peribadi saya, maka jangan marahlah kalau foto saya jer banyak kat sini. hehe...Orang lain sibuk makan, kita sibuk bergambar. Maklumlah...makan tu bila-bila pun boleh makan. Tapi bergambar sempena sambutan raya kat sekolah ni setahun sekali saja. Betul tak? Jom tengok jer la sebahagian daripada foto yang sempat saya masukkan dalam entri ini. 














Selamat hari raya Aidilfitri...
panjang umur, kita jumpa lagi tahun depan.

No comments: