Saturday, December 13, 2014

Mechanical pencil yang comel


Rupanya inilah mechanical pencil tu yer... Saya biasa panggil pensil picit atau pensil tekan saja.Haha...Masa sekolah rendah dulu, dapat beli sebatang pensil ni pun dah cukup gembira..Zaman dulu bukan macam sekarang...dulu tak banyak pilihan sangat pensil ni. Sekarang, macam-macam warna dan bentuk hiasan terdapat pada pensil ni. Saya beli mechanical pencil ni sebab tertarik dengan corak dan hiasannya.




Small world...simple dan cantik kartun tu
warnanya pun menarik juga.



Kalau budak-budak sekolah terutamanya perempuan, mesti
suka dengan hiasan kat atas pensil ni.
Macam botol kecil saja bentuknya.



Sesuai digayakan untuk menulis apabila sesi sekolah bermula nanti.



Harga mechanical pencil ni taklah mahal sangat,
2 batang tu cuma RM 3.50
Boleh dibeli dimana-mana kedai alat tulis.
Ada tak yang menjadikan mechanical pencil sebagai koleksi?


1 comment:

Aqilah Azmi said...

Wiwiwi mmg comel!!!

heehhe qila ada satu je mechanical pencil ekeke