Monday, March 23, 2015

Majalah TAQWA 2014 dah siap


Memperkenalkan majalah TAQWA, iaitu majalah rasmi SMKAM bagi edisi 2014 telah pun diedarkan kepada semua pelajar bermula hari ini. Gambar kat atas tu pandangan muka depan dan belakang majalah tersebut. Kepada pelajar SPM 2014, bolehlah datang ke sekolah untuk mengambil majalah masing-masing.



Tahniah kepada sidang redaksi merangkap krew majalah TAQWA bagi tahun 2014 atas penghasilan majalah yang cantik dan cukup bermakna ini. Banyak info berguna tentang sekolah sepanjang 2014 dalam majalah ini.

 Sisipan wajib ada...gambar setiap kelas


Selamat membaca kepada semua. Simpan majalah ini elok-elok yer untuk rujukan hari tua.hehe..

3 comments:

JR said...

Betul tu cikgu, majalah sekolah itu patut disimpan sebaiknya. Kita tak tahu nilai sesuatu bahan hingga suatu masa bila kita memerlukannya dan mendapati ia telah tiada, ketika itu tahulah betapa ruginya.Saya pernah merasainya...

Wafa Cw said...

assalamualaikum wbk... wah, cantiknya majalah SMKAM... hard cover ke tu? Boleh tahu buat printing kat mana?

Rashida Ilyana said...

Salam cikgu, hehe. Sy pelajar lepasan smkam spm tahun 2013. Tp, sy masih belum mendapatkan buku majalah tersebut lagi. Cikgu tau tk kat mana sy boleh dpt majalah ni? hehe nak tgok jugak :') Cantik