Monday, August 3, 2015

Kambing golek di asrama


Jamuan raya lagi...Best betul la kalau dapat makan free ni. Hari-hari pun boleh kan..Haha....Raya kan setahun sekali, jadi lama lah sikit tempoh masa, sebulan kita beraya. Kali ni beraya kat asrama sekolah. Menu utama, kambing golek...Tengoklah tu....tergolek jer kambing tu kat atas meja. Siapa cepat dia dapat kerana edisi terhad. 



Antara menu sambutan raya kali ni, nasi dagang, laksa, roti jala dan kuih-muih.






Terima kasih kepada pihak asrama atas jemputan raya kali ni.


4 comments:

ikhwan yusuff said...

Bab makan free tu mmg best... Hihihihi

Normi Nieza said...

sdapnya..:)

Mia Liana said...

makkk aii... sedap tu kambing golek..

eita said...

takut nyer tengok kambing duk tergolek atas meja....