expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, November 18, 2015

22 CPUV sedang on going



Lama tak buat entri pasal CPUV daripada Nuffnang di blog KM7 ni. Jom saya tayangkan CPUV yang tengah berjalan atau on going buat masa ini. Alhamdulillah ada  22 campaign yer. Terima kasih yang tak terhingga buat pihak Nuffnang dan pengiklan yang sudi memilih blog KM7 ini untuk mempromosikan produk mereka. 



Sambungan CPUV...Jadi kepada pengunjung blog, sudi-sudikan klik campaign tersebut untuk mendapatkan maklumat lebih terpeinci tentang produk yang ditawarkan. Banyak keistimewaan produk berkenaan. Mana tahu, ada yang berkenan di hati!




Oh ya, kat sini juga saya sedang mencari link blog untuk dimasukkan ke dalam blog list terbaru blog ini, Syaratnya mudah saja...pastikan blog anda ada shoutbox, senang untuk saya tinggalkan jejak apabila blogwalking nanti. Berapa lama link tu berada dalam blog list saya, belum dapat dipastikan lagi.hehe..Kalau nak link blog anda berada lama dalam blog saya, jom buat link exchange. Pasti puas hati.



Ok...kepada yang berminat, bolehlah tinggalkan link blog anda dalam kotak komen di bawah. terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog KM7. Terima kasih juga kepada yang sudi klik nuffnang di sini. Terima kasih daun keladi, datanglah lagi!



4 comments:

  1. meh i nak sekali http://vitamin-cerdik.com

    ReplyDelete
  2. nakkk. hehe.

    http://supergirl-kawaii.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. Nak jugakkk. Hehehe.

    http://fieyqadelova.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. Bolehlah join sekali

    http://www.syaniaftersix.blogspot.my

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.