expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, August 29, 2010

Air mata ibu

7 beradik ditemukan semula selepas setahun berpisah

KUALA LUMPUR: Air mata ibu berlinangan! Itulah babak pilu yang berlaku di Balai Berita di sini, petang semalam apabila pasangan Mahadi Che Mansor, 31, dan Kasmaliza Kassim, 29, dipertemukan dengan tujuh anaknya berusia antara 3 hingga 11 tahun selepas terpisah sejak lebaran tahun lalu.

Demikian antara petikan Berita Harian Online 29 Ogos 2010.
***************************************
KM7 tumpang gembira atas pertemuan anak-anak dengan ibu bapa mereka.Kerinduan selama ini antara kedua-dua pihak terlerai sudah.Alhamdulillah pertemuan antara mereka menjadi kenyataan lebih awal,biarpun rancangan awalnya untuk bertemu pada Aidilfitri nanti,

Itulah hadiah paling bermakna buat anak-anak mereka.Biarpun apa masalah yang melanda antara ibu bapa dan datuk nenek mereka, itu bukan persoalan buat anak-anak.Mereka cuma inginkan belaian dan kasih sayang ibu bapa mereka.bersyukurlah kerana masih mendapat perhatian dan kasih sayang kedua ibu bapa.

Semoga rentetan kisah keluarga ini memberikan seribu pengajaran buat kita semua.Tahniah juga buat akhbar tersebut yang menjadi medium pertemuan antara mereka yang terpisah sejak lama.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.