expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, September 14, 2010

Suami tembak mati isteri kerana telur

BEBERAPA jiran dan rakan mangsa yang kena tembak
berhimpun di lokasi kejadian di Jackson, Kentucky pada Sabtu lalu.


JACKSON, Kentucky - Seorang lelaki, Stanley Neace menembak mati isterinya yang didakwanya tidak memasak telur mengikut kemahuannya pada Sabtu lalu di timur Kentucky, Amerika Syarikat.

Stanley turut menembak mati anak tirinya dan tiga lagi jirannya sebelum menembak dirinya sendiri pada waktu pagi di lokasi beberapa buah kontena yang dijadikan rumah.

Seorang saudara dua mangsa yang mati ditembak, Sherri Anne Robinson berkata, beberapa saksi memberitahunya Stanley menjadi marah kerana isterinya tidak memasak telur untuk sarapan pagi mengikut kemahuannya.

Menurut Robinson, apabila isterinya melarikan diri ke sebuah kontena jirannya, Stanley mengekorinya sebelum isterinya itu ditembak mati.

"Dia (Stanley) marah pada isterinya kerana tidak menyediakan sarapan pagi yang betul menyebabkan dia menembak mati isterinya," kata Robinson.

"Isterinya cuba melarikan diri untuk memberitahu keluarga saya tetapi dia (Stanely) menembak dua anggota keluarga saya kerana mereka mengetahui cerita sebenarnya," jelas wanita itu. - AP

sumber:Kosmo 14 Sept.10

Catatan KM7:
Begitu murah nilai nyawa manusia masa kini.
Siapa yang bersalah dalam hal ini,suami atau isteri?
KM7 rasa kedua-duanya bersalah.

2 comments:

  1. gila ka apa...klau x mask lagi boleh dimasakkan ..bukan lama sgt pun....eh aku emo pulak

    ReplyDelete
  2. ingatkan kerana telur suami rupanya telur ayam..aduss

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.