Wednesday, November 3, 2010

Biru mata hitamku....


Sekarang ni bukan saja biru

ada hijau,coklat,kelabu,merah (??)

apa tu?haa tu la kanta lekap atau contact lens.

Kenapa pakai contact lens ni?

masing-masing ada jawapan sendiri kan.

bagi KM7...tak mau la pakai benda ni

nampak semacam  jer kan.

lainlah kalau warna kulit kita tu sepadan

dengan warna mata baru kita tu.
*
*
*
*
ada risiko ker pakai benda ni?

kalau sesiapa ada pengalaman,bolehlah kongsi di sini.

rasanya cerewet juga nak pakai benda ni kan.

tapi orang pakai juga....

itu hak masing-masing lah kan
*
*
*
*
ada tak mat/mek salleh yang pakai

contact lens warna hitam?

kalau ada...nampak sangat dunia dah terbalik

hehe..kita tiru mata dia,dia tiru mata kita...

OK...lebih senang pakai jer cermin mata kan...

Pesanan:jagalah mata anda.....

4 comments:

yua said...

bnda ni memang berisiko kan kalau x pndai pkai...
boleh rosakkn mata kalu x silap.

HaNTwO said...

pakai buleh tapi xyah la nak bewarna..nampak pelik ngat kan?? kalo dah kulit malaysia tu xyah la nak jadi mat salleh kat luar sane heheh..

hana nabihah said...

mata saya memang cokelat..sampai tanya saya kai contact lense ke..bila sy cakap tak..orang tak caya..haha..tapi kadang sy mang pakai contact lense..sebab sy rabun..malas nk pakai spek:)

diana said...

tak pernah pakai..
mata saya dah cukup cantik..
wah!!..