Tuesday, November 23, 2010

Cheng Ho Expo 2010


Salam semua

Kepada yang sedang bercuti,KM7 ucapkan selamat bercuti.hmmm tentu seronok cuti tahun ni kan.KM7 sendiri belum ke mana-mana cuti ni.Mahu bereskan dulu kerja-kerja yang tak habis-habis ni....

Bagi anda yang bercuti di Kelantan,khususnya ke Kota Bharu,jangan ketinggalan berkunjung ke Cheng Ho Expo 2010 yang berlangsung dari 21-26 November 2010 di stadium Sultan Muhammad ke IV,Kota Bharu. KM7  pun baru jer pergi semalam.

Antara yang menarik di sini;

         * Seminar dan Business Forum
         * Pameran sejarah Cheng Ho
         * Perniagaan tempatan & antarabangsa
         * Al Quran bersalut emas berusia 500 tahun bernilai US 60 juta
         * Al Quran 500 kaki terpanjang di dunia
         * Rawatan diabetes cara alternatif
         * Produk halal dari China
         * Masakan Cina Islam Xinjiang
         * Pameran seni khat dari China

ISTIMEWA: Persembahan akrobatik oleh Adili Wuxor 'King Skywalker' pemegang rekod dunia dan Shaolin Kung Fu Master.

hmmm...apa lagi,jom la ke sana...masih ada masa.

2 comments:

Siti said...

nak pegi! tapi tak mungkin lah sbb dah start keje.mesti best kan? =)

KM7 said...

oh kesiannya...
takpe lah lain tahun blh dtg...
best,byk info,
kalau nak ke China sendiri,kena keluarkan belanja byk pula.
dtg expo ni tak payah bayar.hehe

Ping.busuk.org