Wednesday, November 24, 2010

Aku ingin menangis....

(foto:Google)

Menangis....?
ya..aku ingin menangis
tapi kenapa?
entah...
salahkah bila aku menangis?
tak salah..
*
*
*

menangislah jika ia mampu
membuatkan engkau bahagia.

***********

Catatan: KM7 cukup tersentuh apabila melihat orang yang betul-betul menangis...(bukan buat-buat atau lakonan).Apatah lagi jika yang menangis itu anak-anak yatim.....

10 comments:

diana said...

saya tak boleh tengok lelaki menangis..
sedih betul la..
kalau pompuan menangis tak sedih sangat sebab dah biasa tengok kan..??

KM7 said...

tapi kalau lelaki
tengok pompuan menangis eee sedih n kesian la...

Zaer!! said...

saya tak boleh tengok mak ayah saya nangis.kompem saya nangis cam air hujan.hehe.

anamizu said...

cair kalo tgk lelaki bleh nangis ^^
xmo mak ayah nangis sbb kite (T_T)
kalo nagis gmbire xpe ^^

Siti said...

tak salah pun kalau lelaki menangis..itu tandanya hati kita lembut..masih boleh tersentuh.. =)

KM7 said...

selepas nangis...
hati jadi tenang..
menangis ni macam luahan perasaan juga tu..
tapi jangan selalu menangis....
buruk rupanya.hehehe...

Cikgu Nurin said...

betul tu...macam kebetulan pulak dengan entri saya...kalau rasa nak nangis..jom baca he he he...

Skype Crew said...

skype pun jns yg mudah tersentuh jgk...lbh2 lagi klu mak ayh yg nangis.. :(

Skype Crew said...

oh yer..skype ade en3 khas utk km7

http://skypecrews.blogspot.com/2010/11/murah-rezeki-2-3-key-chain-kopi-radix.html

KM7 said...

terima kasih skype
krn buat en3 utk KM7