Tuesday, November 16, 2010

Peraduan JOM KEMBARA...maka berterbanganlah key chain...


Apa tu..?
haa...itulah surat-surat yang mengandungi
key chain KM7 untuk
pemenang peraduan JOM KEMBARA
Hari ini KM7 dah poskan semuanya
Ada tak surat anda tu? 
sebenarnya masih ada 3 pemenang
yang tidak mengesahkan alamat mereka,
KM7 mengandaikan pemenangnya 
tidak mahu hadiah tersebut.
(maklumlah...hadiah tak seberapa)
atau mereka lupa....
tak apalah,kalau nak hadiah tu
sila emailkan alamat kpd KM7 yer.
*
*
*
Key  chain tu mungkin sampai 
selepas hari raya Aidiladha
sebab KM7 pos biasa jer.
(setem sekarang dah 80 sen yer)
jadi,harap bersabar.
*
*
mesti ada yang tanya
macamana rupanya key chain tu
KM7 sengaja tak upload gambarnya
di sini...biarlah rahsia....
penerimanya sahaja yang tahu nanti.
ish..ish...berahsialah pula....
takde lah...saja nak bagi saspen..
maklumlah hadiah simple jer
malulah nak tunjukkan kat sini.
KM7 harap penerima-penerimanya 
nanti terimalah pemberian tersebut.
Biarlah harganya tak seberapa
tetapi 
nilai tersiratnya sangat tinggi buat KM7
*
*
ok.....nanti abang posmen akan sampaikan
key chain tersebut kepada anda
bagi pihak KM7.



5 comments:

Siti said...

wah, tak sabar nak tunggu.. hehe, terima kasih ye? =)

KM7 said...

sama-sama...
hehe...
macam saspen jer kan..

penaberkala said...

trima kasih km7
lambat la buleh tgk, raya haji tak blk kampong

annur_islam said...

hehe..tak sabar pulak rasenya nak tgok..
harap2 sempat la tgk sementara saya berada di kampung nie..

diana said...

eh!!atas tu alamat saya..
(buat2 terkejut)
hahha...tak sabar la..
tak pernah orang bagi hadiah..
gini la jadinye..