expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, February 3, 2011

Lelaki dijel 80 tahun, 40 sebatan kerana merogol

KUALA LUMPUR - Seorang bapa bukan sahaja tergamak merogol darah daging sendiri tetapi lebih keji lagi apabila ia dilakukan di hadapan isterinya yang juga ibu remaja berkenaan sehingga menimbulkan trauma kepada kedua-dua wanita malang tersebut.

Perlakuan buas lelaki kepada sembilan anak itu bagaimanapun dibalas dengan hukuman penjara 80 tahun dan 40 kali sebatan oleh Mahkamah Sesyen di sini semalam selepas peniaga gerai makan itu mengaku salah merogol anak kelimanya sebanyak empat kali, tahun lalu.

Hakim Mohamad Sekeri Mamat memutuskan tertuduh berusia 47 tahun itu dipenjara 20 tahun dan 10 sebatan bagi setiap pertuduhan dengan kesemuanya diarah berjalan secara berturut-turut mulai tarikh ditangkap pada 27 Januari lalu.

Tertuduh didakwa merogol mangsa berusia 15 tahun itu pada pukul 2 petang, 23 Januari lalu serta tiga lagi tuduhan serupa pada bulan November dan Disember tahun lalu di rumah mereka.

Kosmo Online 3/2/2011

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.