expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, April 13, 2011

Study group kat universiti...seronok kan!

Suka buat study group?mestilah kan...terutamanya semasa belajar kat universiti.Study group ker...work group ker...perkara biasa semasa menuntut di IPT.Malah kat sekolah sekarang ni pun budak-budak dah buat aktiviti study group ni.

Apa yang ingin diketengahkan KM7 di sini adalah study group masa kat universiti.Sajalah nak bagi nostalgia sikit kepada yang dah lama meninggalkan dunia universiti ni...Masa belajar dulu,seronok betul kalau ada work group ni.Maklumlah dalam group KM7 ni ada pelbagai bangsa...Melayu,Cina,India,Iban dan sebagainya.

Kalau projek tu ambil masa yang lama,maka keraplah perjumpaan yang dilakukan.Biasanya perjumpaan diadakan pada waktu malam di kafeteria universiti.Hmmm sambil berbincang sambil makan dan minum.Jangan tak tahu...kadang-kadang perbincangannya sikit jer tapi perbualan perkara lain yang banyak.hehe..

Best juga kalau dalam group tu ada perempuan..haaa jangan salah faham pula yer.Maksud KM7,pelajar perempuan ni  rajin sikit dalam bab-bab membuat rujukan,catatan dan urusan taip-menaip ni.Habis tu yang lelakinya buat apa?biasala...lelaki ni hebat dalam hal-hal memberikan pendapat,tak kurang juga ada yang suka buat lawak.

Masa kat universiti dulu..pukul 1 pagi ker..2 pagi ker biasalah kan..tak tidur-tidur lagi.Macam burung hantu pula.Kononnya buat perbincangan..tapi ntah apa-apa yang dibincangkan.hmm...Oklah..rindu pula suasana belajar dulu-dulu...Anda pun mesti ada pengalaman yang sama kan!

1 comment:

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.