Tuesday, June 7, 2011

Pizza pasar tani pun sedap juga tau...!

Inilah pizza yang dibeli kat pasar tani

Selamat pagi semua...dah breakfast ker belum?Haaa..kalau belum,jom pekena pizza bersama KM7.Tapi pizza tu KM7 beli kat pasar tani jer.Manalah tahu kot-kot ada yang tak berapa nak  lalu makan makanan yang dibeli kat pasar tani...maklumlah tak berapa ada kelasss!

Harga pizza yang bersaiz kecil cuma RM 10 jer.Yang kat dalam gambar tu RM 15.Kalau setakat nak makan 2 -3 orang tu boleh sangatlah....Rasanya...boleh tahan juga walaupun tak sehebat pizza yang sudah ada restoran sendiri.

Cubalah rasa...pasti sedap...

Sebenarnya pizza yang KM7 beli ni pun ada namanya juga tau.Kat sebelah atas kotaknya tu tertera hakcipta pemilik pizza ni.Sajalah KM7 tak masukkan gambarnya kat sini.Lainlah kalau dibayar royalti buat  promosi kat sini....hehe...tak pun kalau dapat pizza free ker...boleh juga promote kat sini...

Oklah...selamat bersarapan.

5 comments:

kakyon said...

jenama apa pun..asal pizza aje.. tak jauh beza rasanya..

missSenget said...

lagi sedap dari pizza hut ni..hihihi..

SoLy SoLicious said...

waahhh..yumm22... mcm sedap je

Inspirationalefeks said...

pizza ler hehe .. nk sikit .. lapar

blog-tips-kurus said...

o pizza!
mujur dah oda dominos kelmarin..