Sunday, July 3, 2011

Sampai bila Aku harus MenciumMu....

Baby Google
Seronok kan tengok baby masa kecilnya..hmm sungguh comel...rasa mahu dicubit-cubit saja pipinya.Tak kiralah baby tu anak sendiri ker atau  anak orang lain.

Bercakap pasal baby sendiri ni...perasan tak masa baby aje kita selalu cium-cium kat pipi,hidung mahupun dahinya.Tapi apabila baby ni dah jadi budak...aktiviti ciuman terhadapnya macam terhenti begitu saja...kenapa yer?

Haa...sebabnya kita dah ada baby yang baru...hehe...Kalau adala...kalau dah tak ada...camana tu?Agaknya budak-budak ni perasan tak papa dan mama mereka suka cium mereka masa kecil...tapi apabila dah besar ni....tak pula dicium macam masa kecil-kecil dulu.Tapi ada juga ibu bapa yang mencium anak-anak mereka setiap kali sebelum tidur.Aduh...sayang sungguh...rasanya tak ramai bapa yang buat macam tu...termasuklah KM7 ni!Biarpun tak ada ciuman sebelum tidur...tapi kasih-sayang terhadap anak-anak tetap ada.

Sebenarnya ciuman terhadap anak-anak ni boleh mengeratkan hubungan antara ibu bapa dan anak-anak.Pasti anak-anak rasa disayangi apabila menerima ciuman daripada orang-orang kesayangan mereka.Kalau ibu yang mencium anak-anak yang dah dewasa tu kira oklah kan...Tapi kalau bapa mencium anak gadisnya...hmmm suspen juga tu..

3 comments:

harrazdani said...

ciuman pengikat kasih antara yang tersayang...;)

Khairil said...

betul tu...mungkin dah sedikit besar anak2 tu dah tak ada 'geram' lagi utk dicium...patut kita kena praktikkan benda ni dgn anak-anak...

missSenget said...

cium budak kecik mmg best..

lagi baby yg mmg ade bau tersendiri..
hahaha..