Wednesday, October 5, 2011

018 Dah masuk pasir

Besi tiang
Kali ini pasir telah pun dimasukkan ke dalam 'beam'.
Juga penyediaan besi untuk tiang-tiang rumah.

Pasir dan besi tiang
Akhir-akhir ini setiap petang hujan turun dengan lebatnya.
Situasi ini sedikit mengganggu kelancaran kerja-kerja mendirikan tiang.
Bagaimanapun hujan lebat turut membantu 
menjadikan pasir di dalam beam tadi lebih 'kemas'

Kotak untuk tiang
Kotak-kotak untuk membina tiang telahpun disiapkan.
Hanya menunggu masa untuk didirikan.

Sebahagian daripada besi tiang
Tak lama lagi...siaplah tiang-tiang tu.

8 comments:

Khairil said...

ada hikmah juga hujan turun...

LIPISLADY said...

Sallam,

Nak sampai musin hujan dah kita nih. Rumah sapa nih, rumah Tuan blog ke?

yusuflaili said...

Salam;
aku rasa rumah tuan bloglah ni.

KM7 said...

terima kasih kpd yg dtg ke blog ni...
Lipislady n yusuflaili...betul la,ni rumah tuan blog ni..

jelah said...

tinggi jgak beam tu...

kak zmah said...

Tak lama lagi...dapat makan gulai naik rumah lah ni...

kak Mah said...

Besarnya tapak rumah...

KM7 said...

Siap nanti KM7 nak jemput rakan2 blogger datang ke rumah ni....makan gulai..hehe