expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, October 5, 2011

018 Dah masuk pasir

Besi tiang
Kali ini pasir telah pun dimasukkan ke dalam 'beam'.
Juga penyediaan besi untuk tiang-tiang rumah.

Pasir dan besi tiang
Akhir-akhir ini setiap petang hujan turun dengan lebatnya.
Situasi ini sedikit mengganggu kelancaran kerja-kerja mendirikan tiang.
Bagaimanapun hujan lebat turut membantu 
menjadikan pasir di dalam beam tadi lebih 'kemas'

Kotak untuk tiang
Kotak-kotak untuk membina tiang telahpun disiapkan.
Hanya menunggu masa untuk didirikan.

Sebahagian daripada besi tiang
Tak lama lagi...siaplah tiang-tiang tu.

8 comments:

  1. ada hikmah juga hujan turun...

    ReplyDelete
  2. Sallam,

    Nak sampai musin hujan dah kita nih. Rumah sapa nih, rumah Tuan blog ke?

    ReplyDelete
  3. Salam;
    aku rasa rumah tuan bloglah ni.

    ReplyDelete
  4. terima kasih kpd yg dtg ke blog ni...
    Lipislady n yusuflaili...betul la,ni rumah tuan blog ni..

    ReplyDelete
  5. Tak lama lagi...dapat makan gulai naik rumah lah ni...

    ReplyDelete
  6. Siap nanti KM7 nak jemput rakan2 blogger datang ke rumah ni....makan gulai..hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.