Thursday, October 20, 2011

023 Pasang frame tingkap

Sehari dua ni hujan turun mencurah ke bumi.
Macam musim banjir saja suasananya.
Jadi kerja-kerja pembinaan rumah sedikit terganggu,
khususnya untuk aktiviti mengikat bata dinding.

Bagaimanapun,sempat juga menaikkan frame tingkap.
Jadi selepas ini jika cuaca mengizinkan
maka proses mengikat bata dinding akan berjalan seperti biasa.

Apabila dah dipasang frame tingkap ni,
makin jelaslah bentuk rumah ni kan!

2 comments:

bella luna said...

nampak mcm senang je nk buat umah nie,mcm main lego je tapi hakikatnya, tak seperti apa yg dilihat kan,huhu

KM7 said...

bella...betul tu..tengok memang senang,nak buat tu penat juga..berhujan berpanas...

Ping.busuk.org