expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, November 1, 2011

Anai-anai mula menyerang

Tengok tu..jalan anai-anai dalam salah sebuah bilik di rumah sewa KM7 ni.
Hmm...ini bukan kali pertama serangan anai-anai ni.Tapi dah banyak kali.
Akhir-akhir ni musim hujan,maka banyaklah anai-anai dalam rumah ni.

Bukan saja dinding,malah frame pintu pun menjadi mangsanya.
Malam ni KM7 bersihkan sarang tu....esok pagi ada semula.
Begitu rajin anai-anai ni bekerja.

Nampak tak...beberapa ekor anai-anai sedang bekerja tu?

 Zoom sikit....bagi yang tak kenal anai-anai boleh tengok dekat-dekat..

KM7 suka gambar ni...
Nampak jer kecil anai-anai ni tapi bahaya...
boleh merosakkan perabot dan rumah !

8 comments:

  1. ni kena setel cepat ni...nanti habis satu umah
    Hanif bin Idrus Blog

    ReplyDelete
  2. anai-anai ni dipanggil jugak pok kiok..kn?

    ReplyDelete
  3. Hanif...betul tu.
    Sufi...KM7 tak pasti nama lain bg anai-anai ni...

    ReplyDelete
  4. betul tu..kecik jer tapi boleh buat kemusnahan yg besar.

    ReplyDelete
  5. arghhhh dulu umah nenek saya dah dibasmi ! tapi ...... skg da dtg balik. ekcli mane dtg nye ane anai ni ?

    ReplyDelete
  6. salam;
    ishh..banyaknya sayangnya aku tak ada pertua nak halau anai2 ni.memang ada cara nak halau anai2 ni.

    ReplyDelete
  7. Salam.. Bahaya ni.. Kena diambil langkah pencegahan segera.

    ReplyDelete
  8. terima kasih semua atas perkongsian dan nasihat tu.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.