Friday, May 13, 2016

Papan Kenyataan Cantik di Sekolah


Dah nak habis penggal pertama persekolahan baru nak tayang. Haha... teruk betul kan. Tak kisahlah, jom kita tengok papan kenyataan kelab dan persatuan kat sekolah. Hmm macam-macamlah budak-budak ni tonjolkan kreativiti untuk menghias papan kenyataan kelab atau persatuan masing-masing. Fokus utama, carta organisasi dan perancangan aktiviti sepanjang tahun. Kalau tak silap saya, pihak sekolah mengadakan pertandingan papan kenyataan tercantik antara setiap kelab / persatuan. Tak ingatlah pula papan kenyataan mana paling cantik. Anda nilailah sendiri.Hehe..




Alamak...nampak tak lembaga dalam gambar kat atas tu!





Tahun depan, buat lagi cantik dan kreatif yer.


2 comments:

aRz MoHa said...

pertandingan ka ni cikgu...cantik kreatif

shaizhar abu bakar said...

kreatif. ingat zaman2 sekolah dulu buat jadual bertugas. sapa sapu sampah, buang sampah, padam papan hitam. (kenang - kenang)