Wednesday, November 30, 2011

Inilah hasil kerja tangan...

Cuba teka..apalah yang sedang dijahitkan oleh isteri KM7 tu.
Bertungkus -lumus dia menjahit,
siang dan malam silih berganti.
V
V
V
V
V

Kemudian diisi pula dengan benda ni
V
V
Kenal ker apa ke bendanya tu?
hmmm tu namanya kekabu...
Rasanya anda dah boleh agak nak buat apa ni kan
Jom tengok hasilnya....
V
V
V
Dan...akhirnya siaplah satu set......
V
V
V
V
V
Cantik tak?hehe...
Itulah hasil kerja tangan isteri KM7 dalam beberapa hari ni.
Sebenarnya itu adalah sebahagian daripada persiapan kami
untuk menerima kehadiran cahaya mata ketiga,
insyaAllah...pertengahan bulan Disember nanti (tak lama lagi tu)
Harap semuanya berjalan lancar.Amin.

13 comments:

Izan Ishak said...

tahniah KM7... syoknya nak dpt bby baru... harap2 semuanya selamat ye..

cantik bantal bby tu!

KM7 said...

Izan...terima kasih..

sha my heart said...

oo. buat bantal. ingatkan buat cenderahati =)

amranaiman said...

tutorial bgaimana menghasilkan bantal :)

whitecappuccino said...

Oh! tahniah KM..seronoknya nak bapat baby..!

ASSOYFINGER67 said...

Salam..didoakan semuanya lancar dan selamat..alhamdulillah!

KM7 said...

terima kasih kpd semua yg mendoakan...

♥ ieRa ♥ said...

tahniah kembara bakal dapat baby baru;)

yusuflaili(Goku) said...

salam;
cantik..untunglah boleh buat sendiri!!..moga semuanya berjalandgn lancar seperti yg dirancang..

Cendana Kasih said...

waaa...nk sambut orang baru...semoga semuanya selamat..Amin

kotak bulat said...

wah..buat sendiri..comel2

ChiLaBaey's Spot said...

Boleh tempah ni.... Macamana dengan rumah...??? Suka tengok progress.... :)

KM7 said...

terima kasih semua.
ChiLaBaey'Spot...rumah progress...cuma slow sikit sebab hujan dan banjir tempohari..