Thursday, November 24, 2011

KM7 suka handphone Samsung...Anda pula bagaimana?


Nak jual handphone ker pula?ishhh takdelah...sebenarnya nak berkongsi pasal handphone kegemaran KM7.KM7 memang suka jenama Samsung ni.Dalam tahun ni saja dah 3 model handphone ni KM7 beli.
 Ini adalah hp Samsung pertama KM7 beli tahun ni.Baru lagi...beli dalam bulan Ogos 2011.Harganya kira murahlah juga.Dua ratus lebih jer.Boleh pakai 2 simkad lagi tu.Nak guna pun senang.

 Yang ini pula hp kedua tahun ni...beli dalam bulan Oktober 2011.
Seronok juga pakai Samsung Galaxy Ace ni....terutamanya untuk capaian internet...
cepat saja buka facebook.hehe..

 Menunya pun banyaklah juga.Cuma KM7 jer yang takde masa nak teroka.

 Betul kata orang...kita tak akan puas dengan sesuatu teknologi atau gajet ni.
Haaa...maka bulan November 2011 ni...satu lagi hp KM7 beli.

 Yang ni kira paling best setakat ini...
Siap ada gambar cili lagi tu...maklumlah hot item.

 Menunya yang pelbagai tu pun KM7 tak habis teroka...Tapi best la..Kameranya 8mp + 2mp VT
pastu guna dual core...ada GPS lagi..hmmm...

Rasanya cukuplah kot...3 hp untuk tahun ni..Sebenarnya KM7 simpan jer
hp-hp lama tu kalau beli yang baru.Ada yang minta supaya KM7 jual...tapi sayanglah nak jual.
Buat masa ni biarlah KM7 setia dengan Samsung Galaxy S II.

14 comments:

yudee said...

waw..1 tahun 3 hp..sya 5 thun bru 1 hp..hoho

daripada mubazir mending KM7 sedekahkan sya 1 ya..hahahaha

penaberkala said...

best kan guna SII
not bad la
ringan, nipis, dan memuaskan

tu dia km7, 3 hp dalam 1 taun
bulan 12 ni angkat 1 lg ke?
mana tau nak angkat samsung notes pulak ke,haha

orang muo said...

terbaikkk :)
org muo suka nokia..N9 :)

KM7 said...

yudee..KM7 nak simpan buat kenangan.hehee
penaberkala...dah cukuplah kot utk thn ni...
orang muo...nokia pun byk pilihan jg skrg ni.

whitecappuccino said...

banyak tu 3 hp setahun, wc selagi ok pakai jer..tapi biasa guna Nokia dan Sony Ericson .Tak pernah ada samsung.

kak lang said...

galaxy s II...wait 4 me~

khairul said...

wat masa la x mampu nk beli lagi...hutang berlambak

Hansyirah Takezur said...

hoho... byk nye... nk bui ko widad ngn imdad ko ckgu... hehe

KM7 said...

kak lang...beli jgn tak beli..
khairul..biasalah tu...kehidupan sekarang memerlukan kita berhutang :C
Hansyirah..buat masa ni imdad dan widad main hp2 lama saya jer.hehe

KM7 said...

WC..baguslah kalau dpt mengawal keinginan utk beli hp baru...KM7 tak bolehla..mesti nak juga kalau ada yg terbaru.huhu...harap2 2012 nanti tak mau dah...

Khairil said...

peminat samsung rupanya...hehe

Mia Liana said...

mia pula suka sony ericson.... setiap 2 tahun tukar yang baru... hehhehe...

Miss Purple Ungu said...

waa...3 hp dlm tempoh setahun
miss purple plak 1 hp dlm tempoh 5 thn huhuhu...

SuFi Haraki said...

Nokia is my feveret..tpp blh jgk try samsung ni..: Ganjil Itu Istimewa