Tuesday, February 7, 2012

036:Hampir 5 bulan...ini hasilnya

 Salam semua...
Lama betul tak update blog,
sejak kematian bapa KM7 baru-baru ni.
(klik sini )
Apa pun KM7 ucapkan terima kasih kepada semua
yang merakamkan ucapan takziah tempohari.
terima kasih juga kepada semua yang masih sudi singgah di blog KM7 ni.

 Kali ni KM7 nak tayang  rumah 
yang masih dalam pembinaan ni.
Haaa..mesti dapat bayangkan rupa bentuk rumah KM7 ni kan!
Nak kasi jelas sikit...tengok gambar kat bawah ni.

Ini sebahagian daripada rumah yer...
tak boleh siar gambar penuh selagi rumah ni tak siap.
Tunggu yer...tiba masanya 
KM7 akan siarkan gambar penuh rumah ni.
Setakat ni hampir 5 bulan dah proses pembinaannya.
Bila agaknya akan siap ni?
KM7 pun tak pasti lagi.

5 comments:

Cik tikah said...

wah, tak lama lagi siap la tu kan :)

miss butane said...

wah ,besar nya rumah cikgu ....kirim slam kat tchr suria yg comel .=)

yusuflaili(Goku) said...

salam;
tak lamalah lagi tu..esok lusa bolehlah dirasmikan..

Hanif Idrus said...

lima bulan dah siap macam ni...cepat ler tu....
besar rumah aku opss kau ni bro....heheheh

whitecappuccino said...

tersergam megah tu..