Monday, February 20, 2012

038: Dinding sudah diplaster

 Sibuk betul sekarang,
Nak jenguk belakang rumah pun tak sempat.
Haaa kat atas tu belakang rumah KM7.

 Wah ada batang paip pula tu.
Fungsinya untuk air tangki la kot.

 Kat dalam rumah pun sudah diplaster
Tak lama lagi nak mengecat pula.

 Kat atas yang nampak terbuka sebenarnya
nak masukkan siling kapur.
Tunggu...

Bahagian sisi luar rumah.

8 comments:

whitecappuccino said...

tentu cantik ni nanti

Cheqna said...

Seronok bila dapat tengok progress rumah dan masuk rumah sendiri..semoga selamat semuanya.

:-)

sonata anak kancil said...

tak sabar nak tengok rumah ni siap kan!

KM7 said...

terima kasih semua,,,,,

kakyon said...

tak lama lagi siaplah tu..

ahsfantasy24 said...

hehe..
dah boleh dah tu slow2 cat alas ^^

Hanif Bloglist Blog said...

Nak siap dah yekk....

kak mah said...

Tak sabar nak tengok siapnya nanti...