Wednesday, June 6, 2012

Kenangan Lalu Mengusik Kalbu:Memori 2005

Melihat gambar-gambar lama mungkin mengembalikan nostalgia bagi sesetengah orang.Kesibukan masa menyebabkan kita tak sempat membuka album lama.Justeru saya buatkan entri ni khas buat bekas pelajar SMKAM khususnya bagi tahun 2005.Gambar kat atas tu adalah pasukan bola SMKAM.Lain-lain gambar...Saksikan....


 Yang ni pasukan apa yer...lupa pula saya.Tapi tengoklah ustaz Ahmed 
masa tu..hmmm muda bergaya lagi.hehe..
sekarang pun masih muda...cuma..mesti anda perasan apa yang takde...

 Tahun 2005 ni penggambaran majalah dilakukan di depan Dewan Al-Ghazali.
Ada banyak gambar kelas dalam simpanan saya...tapi cukuplah satu dulu yer..

 Persatuan Sains dan Matematik ni...betul tak?

 Ehem...ehem..tengok gambar pelajar ker gambar guru penasihat tu...
Seorang  jer pakai kasut merah kat situ..hehe jangan marah...
Pasukan silat ni..silap-silap haribulan keluar bunga-bunga silat...

 Ini pasukan bola tampar sekolah.
Semua pemain hebat ni..

 Persatuan Bahasa Melayu....Ada yang dah jadi cikgu sekarang ni yer..

 Puteri Islam...

 Wah...pasukan Taekwondo...banyak menang anugerah ni.

 Yang ni pun saya saya tak ingat kumpulan apa...

Orang-orang penting di belakang tabir...pembikinan majalah Taqwa 2005
Ok...cukup itu saja kali ini.
Semoga paparan gambar-gambar  tersebut dapat mengembalikan 
kenangan anda semasa berada di alam persekolahan dulu.
Kalau suka...sila LIKE entri ini.Kalau nak SHARE pun takpe..Terima kasih.

2 comments:

Aida Omar said...

bila tengok gambar2 nie.. tiba2 teringat zaman sekolah dulu. hehe

Hanif Idrus said...

kenangan lama yang manis tidak mudah dilupakan