expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, July 4, 2012

Jom sertai bloglist Julai KM7

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Entri ni tak bergambar..mungkin anda yang selalu singgah ke blog KM7 akan perasan..Berbalik kepada tajuk di atas,sukacita dimaklumkan bahawa saya becadang nak wujudkan satu bloglist.Bloglist ni terhad untuk bulan Julai sahaja.Jadi saya menjemput blogger-blogger baru khususnya untuk menyertai bloglist ni.

Tiada sebarang syarat dikenakan.Anda hanya perlu meninggalkan link blog anda dalam ruangan komen di bawah.Saya akan wujudkan bloglist Julai ni sekiranya mendapat sambutan sekurang-kurangnya 20 link blog.Kalau tak cukup...tak jadilah kot.
Jadi ajaklah rakan-rakan anda menyertainya..

Bloglist ini akan dikekalkan sehingga akhir bulan Julai ini.Selepas itu akan ditiadakan atau mungkin saya akan adakan segmen bloglist Ogos pula.Tunggu sajalah.Bagi yang nak kekal lama dalam bloglist saya...anda dijemput menyertai bloglist suka sama suka..dengan memasukkan link blog saya dalam blog anda.Kira tukar link suka sama suka la...Apapun...jangan berlengah lagi..cepat tinggalkan link blog anda dalam ruangan komen di bawah.Bersama-samalah kita memeriahkan dunia blogging.

3 comments:

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.