expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, July 12, 2012

Selamat tinggal blogspot

Selamat tinggal blogspot.Sayu saja bunyinya...Setelah sekian lama menggunakan blogspot,akhirnya saya telah memilih domain .com untuk blog Kembara Minda 7 ni.Hari ini 11 Julai 2012,dengan rasminya saya telah menggunakan domain .com dengan url baru blog ini iaitu http://www.kembaraminda7.com,Kenapa saya memilih domain .com?


Biasalah kan...kalau pakai .com ni rasa macam milik sendiri jer blog ni.hehe...Hanya mereka yang menggunakan domain ni saja yang tahu keseronokannya.Memang ramai yang telah memakai domain .com ni.Saya jer yang baru...hehe...takpelah janji dah pakai...

Jadi dalam entri ni saya nak mohon maaf kepada semua follower dan pengunjung-pengunjung blog KM7 ni atas sedikit masalah pertukaran link blog ini.Blog list suka sama suka saya juga telah hilang...Jadi saya buat blog list baru.Kepada rakan blogger yang telah memasukkan link blog saya dalam blog list anda...diharapkan dapat maklumkan di sini.Saya cuba menjejaki link blog anda untuk disenaraikan semula dalam blog list KM7.Harap segala kesulitan ini bersifat sementara.Semoga selepas ini kerja-kerja penulisan blog akan bertambah lancar.

Header blog pun ada sedikit perubahan.Nak tukar semua...rasa sayang pula.Biarkan header asal tu kekal sebagai nostalgia bagi saya dan mereka yang pernah berkunjung ke blog ini.Di kesempatan ini juga saya nak mengucapkan terima kasih kepada blogspot yang sudi memberi peluang kepada saya berblog selama ini.Jasamu dikenang!

Kepada anda yang tak jemu-jemu berkunjung ke blog Kembara Minda 7,saya ucapkan terima kasih dan datanglah lagi.Tanpa kalian,tak bermakna blog ini.Ok selamat berblog kepada semua!

14 comments:

  1. Terkejut juga bila baca tajuk... ingat betul2 nak tinggalkan dunia blogger.... rupanya dah guna domain baru... tahniah semoga berjaya dalam dunia blogger.....

    ReplyDelete
  2. seronoknya ada domain sendiri.. tahniah!

    ReplyDelete
  3. tahniah..saya pun dalam perancangan nak tukar ke domain..:)

    ReplyDelete
  4. Nanti saya updated bloglist ganti dengan domain KM7 yek..
    Tahniah sebab dah beralih ke satu tahap berblogging...

    ReplyDelete
  5. Tahniah bro.. moga terus sukses..

    ReplyDelete
  6. kemajuan positif.. saya juga berhasrat untuk menggunakan domain selepas ini...

    ReplyDelete
  7. gud bye blogspot. hehe. samalah kita. sekarang fyna pun ada .com juga. tapi dalam masa yang sama ada blogspot. KM7 cuma tukar domain je ye? bukan dengan hosting?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.