Saturday, August 4, 2012

Kuih kat bazar Ramadan...indah rupa daripada rasa.


Banyak betul kuih kat bazar Ramadan.

Boleh rambang mata dibuatnya.

Tapi kan...kenapa bulan puasa jer kuih-muih ni banyak,

dan orang suka pula membelinya?

padahal takde lah sedap mana pun rasanya.

saya dah beberapa kali terkena,beli kuih yang nampak sedap.

apabila dimakan waktu berbuka,tak sedap pun.

lebih malang lagi ada antara kuih tu yang dah basi.

p/s: dah serik beli kuih kat bazar Ramadan.

4 comments:

~Sweet Honesty~ said...

setakat ne blom penah lgi ke bazar..huhu

Wanabe PJ said...

biasala tue..jamu mata jek..bila makan xdela sedap mana..:)

FARHANA AZIZ said...

lebih suka buat sendiri..kat bazaar semua tak sedap..puas hati bile buat sendiri

yusuflaili(Goku) said...

aku selalu juga beli kuih ni..kadang2 ada yang sedap ada juga tak sedap.