expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, September 16, 2012

Ulangtahun Perkahwinan kami yang ke-8


Just for You Sue

Ini adalah hadiah buat isteri sempena ulangtahun perkahwinan

kami yang kelapan baru-baru ini.Tarikhnya biarlah rahsia.

Biarpun hadiahnya tak seberapa dari segi harga,

tetapi amat bermakna sebagai tanda ingatan.

Jom kita tengok apa isinya...hehe..buat suspen sikit........
v
v
v
v
v
v
v
 
 tadaaaa.....ehem-ehem...dah dapat agak kan!
 
 Nama blog ni wajiblah tayang yer.hehe

 Inilah barangnya dari pandangan sisi...
Cantik kan...iyer jer la..hehe
Saya suka gambar dalam kaca ni,
nampak menarik berbanding gambar dalam frame biasa.



Ok..inilah tanda ingatan ulangtahun perkahwinan kami yang ke-8.
Sekejap jer masa berlalu,rasa macam baru jer kahwin.ehem..ehem..
Semoga perkahwinan ini dirahmatiNya,
dan berkekalan hingga ke akhir hayat. -amin-


11 comments:

Unknown said...

hehehh..ehemmm..saya doakan cikgu dan teacher suria kekal bahagia hingga akhir hayat. insyaAllah.. :)
semoga diberkati Allah sentiasa.

comel sungguh gambar dalam frame tu. huhu

whitecappuccino said...

semoga kekal ke akhir hayat...

Unknown said...

Cntiknye.. Tmpah kt mne no? Btw..lomntikka... Hahaha.. Thniah Lie n Sue..

OKje said...

Selamat Hari Ulangtahun.... semoga kekal hingga ke syurga...

Unknown said...

cantiknye~~
selamat ulangtahun perkahwinan.. ^_^

Unknown said...

Selamat Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke-8...Semoga perkahwinan yang dibina berkekalan hingga ke akhir hayat ^_^

Unknown said...

selamat ulang tahun , semoga kekal abadi..weee!

cantik nyerrr....

Mervably said...

Selamat Ulang tahun perkahwinan buat anda

KM7 said...

terima kasih semua

TiranaAduka said...

Assalamualaikum wbth.....
Kunjungan balas...thanks sudi singgah ke teratak buruk TiranaAduka....

TA doakan semoga kekal hingga ke akhir hayat ...amin....

LYAfrina said...

selamat myambut ulangtahun perkahwinan y ke-8..smoga berbahagia hingga ke jannah..amin