expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, October 18, 2012

064: Rumah dah siap !


Alhamdulillah...setelah 13 bulan proses pembinaan,

akhirnya rumah kami siap juga.

Bila-bila masa jer boleh masuk rumah baru ni...

Elektrik,air,lampu,kipas dan aircond dah siap pasang.

Pagar luar rumah juga dah beres.....

cuma langsir jer belum beres lagi...huhu...

Sambil-sambil tu...nak uruskan bahagian luar rumah tu sikit..

apapun...barang-barang dah boleh diangkut ke sana.

macamlah banyak sangat barang.hehe..

p/s: Ada sesiapa nak tolong angkut barang ke sana?


10 comments:

  1. wah cantiknya rumah bro KM
    bila boleh singgah melawat nih? hehehe

    ReplyDelete
  2. terima kasih Sop...kalau datang KB singgahla Sop..

    ReplyDelete
  3. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah,siap jugak rumah encik KM7 ye?Lawa rumahnya.Pemilihan warna pun cantik.

    ReplyDelete
  5. terima kasih semua..terima kasih juga kpd pengunjung blog ini yg sentiasa mengikuti perkembangan pembinaan rumah ini,dari mula2 dibina sehinggalah siap.

    ReplyDelete
  6. Warnanya cantik...siapa pilih warna ni..

    ReplyDelete
  7. Dah settle rumah,mesti x sabar nak pindah nie....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.