Thursday, October 18, 2012

064: Rumah dah siap !


Alhamdulillah...setelah 13 bulan proses pembinaan,

akhirnya rumah kami siap juga.

Bila-bila masa jer boleh masuk rumah baru ni...

Elektrik,air,lampu,kipas dan aircond dah siap pasang.

Pagar luar rumah juga dah beres.....

cuma langsir jer belum beres lagi...huhu...

Sambil-sambil tu...nak uruskan bahagian luar rumah tu sikit..

apapun...barang-barang dah boleh diangkut ke sana.

macamlah banyak sangat barang.hehe..

p/s: Ada sesiapa nak tolong angkut barang ke sana?


10 comments:

gnesop said...

wah cantiknya rumah bro KM
bila boleh singgah melawat nih? hehehe

KM7 said...

terima kasih Sop...kalau datang KB singgahla Sop..

Unknown said...

wah cantiknya rumah.. :)

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

Jankaulu said...

Besarnya rumah...bestnya...

ieza ashaari said...

puas hati der rumah sendiri.. :)

FaizalRSD said...

Alhamdulillah,siap jugak rumah encik KM7 ye?Lawa rumahnya.Pemilihan warna pun cantik.

KM7 said...

terima kasih semua..terima kasih juga kpd pengunjung blog ini yg sentiasa mengikuti perkembangan pembinaan rumah ini,dari mula2 dibina sehinggalah siap.

Haziq Life said...

Warnanya cantik...siapa pilih warna ni..

nazayiena said...

Dah settle rumah,mesti x sabar nak pindah nie....