Tuesday, October 16, 2012

Bersanding untuk kali kedua


Tak lama lagi nak raya Aidiladha,

pasti ramai yang akan naik pelamin...
sebelum orang lain bersanding,baik kami bersanding dulu...hehe...

Bukan apa,saja nak rasa bersanding kali kedua ni..haha..jangan marah...

Malu pula nak bersanding apabila dah tua ni...

anak-anak kat depan tengok semacam jer.

Bersanding kali kedua ni tak guna khidmat mak andam pun,

apatah lagi paluan kompang dan perarakan sanak-saudara.

semuanya buat sendiri saja....kah..kah...kah...

jangan marah yer...suka-suka jer...

p/s: ada sesiapa bercadang bersanding kali kedua?


1 comment:

Sop Nama Saya said...

bersanding dgn org sama x per lah kali kedua.. org pengantin baru lak.. hahahha