Friday, November 23, 2012

Cerita tentang pacat


Ada apa dalam gambar tu?

anda memang hebat kalau dapat menekanya dengan betul.

takde lah susah sangat kan...klu nya pun dah boleh agak.

Pendek cerita...nampak tak pacat kat selipar tu?

hmmm...pacat tu dah kenyang menghisap darah jari kaki saya ni..

habislah darah manis ni..hehe...

kira macam derma darah jugalah ni kan!

Bagi yang dah biasa dengan pacat,tak hairan langsung kan.

tapi kalau jenis geli...hmmm boleh tahan juga.

p/s: kat bandar ada pacat juga ker?

8 comments:

Uji Rafizan Hussein said...

Nampak pacat boleh lari 100m!Nasib baik Pasir Gudang tak de pacat.

Chilabaey's Spot said...

Aaaaa takleh tgk pacat dan seanggota dengannye... Tapi masuk hutan suka... Masalah2... Biar jumpa harimau dari jumpa benda alah ni... :(

ecadwinkyasha said...

pergh.sedap kot derma darah mcm ne.hahaha

Kak Mahh said...

Alergik dengan pacat sebab gigitannya boleh mengakibatkan bengkak.

whitecappuccino said...

pacatlah makhluk yg buat sya akan terpekik terlolong kalau naik kat kaki sya.
oh maaf cikgu saya terlepas pandang bila beberapa kali tukar template baru ni bloglist pn asyik hilang..akn masuk balik ya cikgu..

Haziq Life said...

Kat Melaka tak der pscst...dulu belajar kst Penang. Panjat hutan kat Kedah... Baru kenal pacat..kikiki.
Pacat OK taoi lintah....geli

krole said...

aiyoooo...kalo krolelah bab benda ni..argh!!! geli soit!!!

Unknown said...

rumah sy kalau hujan adalah pacat...
kalau pergi kat bahagian rumput2 tebal sikit tu memang hati2 lah... takut kena pacat... kekadang tu kucing wat naik atas rumah...