Tuesday, November 20, 2012

Wireless streamyx TM : saya dah serik!


Tengoklah jumlah yang saya kena bayar hari ni.

Inilah gara-gara pakai pakej stremyx wireless TM.

Pakai bulan Julai lepas...guna tak sampai pun sebulan,

internet sangat lembap!

saya dah buat permohonan untuk ditamatkan...bulan 9 baru ditamatkan.

pastu bil setiap bulan sampai...yang akhirnya 2 kali terima

bil warna merah...kononnya kes mahkamah.

memang silap saya ambil pakej setahun...

tapi tak sangka pula internetnya sangat teruk.

lepas ni...saya dah tak percaya apa-apa pakej yang 

ambil masa bertahun bayaran bilnya...mesti ada kelemahannya.

p/s:nampaknya bajet beli perabot rumah baru kena potong ler..

5 comments:

KM7 said...

oh ya...pakej asalnya RM 38 jer sebulan...tapi kena bayar sebanyak itu pasal langgar kontrak..huhu...

Eca Dwinky Asha said...

grrrrrrr..penah gk sakit hati dgn streamyx..tpi tu je yg ada kt sabah dlu2..skrg da tukar broadband.lgi best.hahaha

miz ruha said...

dulu pernah gak pakai wiireless streamyx tm... tapi ok aje...
sekarang pakai broadbandlah sebab tak selalu ada kat rumah..

Sop Nama Saya said...

x suka pakai ada kontrak. bila servis teruk ni la jd nyer
nak batal kena cas

Kak Mahh said...

Banyak tu,dah lama potong line ni. Sekarang pakai yg prepaid saja.