Thursday, January 17, 2013

Jom try Snogurt


Masa jalan-jalan cari kedai makan kat Kota Bharu,terjumpalah kedai ni....Fulamak..meleleh air liur tengok kesedapan dalam gambar kat dinding kedai.hehe..Apalagi,jom masuk.....


Inilah makanannya...Konsep ambil sendiri,kemudian bawa ke kaunter untuk ditimbang dan bayar.Disebabkan kali pertama nak merasa...maka kami ambil satu cawan tu jer.Itupun pakai tangkap muat jer perisanya.Siap boleh pilih bahan-bahan untuk ditabur kat atasnya.Cuba teka berapa harga yang saya kena bayar untuk satu cawan tu?Harganya...RM 19.90.hmmmm nasib baik ambil satu hehe..



Rasalah sikit sorang yer...Bagi saya takdelah sedap sangat,biasa-biasa saja
 

Saya suka suasana dalam kedainya...nampak cantik dan bersih kan!

12 comments:

Sop Nama Saya said...

tu yg x tahan.. sikit tu pun 19.90
maka kalau cam tu x lama la tahan.. hehehe

whitecappuccino said...

KB area mana ni

krole said...

wuah! nampak sdap r bro...lagipun susananya tenang dan bersih...pergh! terbaik...kat sabah ada tak snogurt ni?

Chekgu Anitt said...

bestnye..
tp kt mne ni?
xnmpk pn kt kb..

Cik Yaya said...

adik beradik ngn tutti frutti la ni kannn..huuuu

miz ruha said...

tak pernah makan snogurt...

jaakechik said...

ni dekat kbmall kan? tingkat bawah. jaa ada tgk jugok hari tu, tp x beli pon.... ooo mahal rege dia rupanya.

KM7 said...

bukan d kbmall tu.tapi area selera cik siti...lupa pulak nama jalan apa.

normi nieza said...

snowgurt kat area selera cik siti ke ni?hehe

KM7 said...

Yer...pernah ke sana ker

KM7 said...

Yer...pernah ke sana ker

normi nieza said...

dekat umah saya..:)