Sunday, January 13, 2013

Mari makan limau mandarin


Sedapnya limau mandarin ni....Tak lama lagi kan nak raya Tahun Baru Cina,maka banyaklah limau ni kat pasaraya.Saya dah habis dua kotak limau tu setakat ini.Orang yang nak beraya pun belum beli,kita pula yang awal-awal dah rasa.hehe...

Kalau beli limau ni,saya selalu pilih saiz L,harganya dalam RM14 lebih.Kalau saiz s tu tak berapa suka,mungkin ada yang rasa masam.Setiap biji limau ni kan dibalut dengan plastik merah.Tak tau pula kenapa warna plastik merah jer yang digunakan.Yang pasti plastik pembalut tu digunakan untuk mengisi kulit limau.

Kalau simpan dalam peti ais lagi sedap.Sekejap jer boleh habis sekotak tu.Setakat ni anak-anak tak berapa suka,hmmm...Lepas ni nak cari kuih bakul la pula...

5 comments:

Mia Liana said...

wahhh cepatnya... sedap itu limau maaa...

krole said...

huhuhu mmg limau mandarin ni terbaik! apa lg time2 camni...sale sana sini pergh! awal da bro beli yew

whitecappuccino said...

anak2 memang suka limau ni..sekejap je habis.

jaakechik said...

jaa pun suka limau ni, tp tahun ni x makey lagi....hihi...

miz ruha said...

sedapnya limau...