expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, January 14, 2013

Sudah bertukar sekolah


Hari ini 14 Januari 2013 secara rasmi anak lelaki saya Imdad,bertukar sekolah.Bersekolah di sini sejak tahun satu lagi,kemudian baru 2 minggu masuk tahun 2 pada 2013.Masa bersalam-salaman dengan rakan sekelas tadi,nampak sedih juga muka Imdad.Maklumlah dah setahun saling kenal-mengenali,tiba masa berpisah jua.waaaa...saya pula yang sedih .hehe..

Pertukaran ini disebabkan beberapa faktor.Antaranya bagi memudahkan Imdad menghadiri kelas fardu ain pada sebelah petang.Apa yang penting,sekolah baru Imdad tu lebih dekat dengan kediaman kami.Senanglah kalau dia nak ke sekolah untuk apa-apa urusan,Cuma jauh sikit dengan tempat kerja kami.Tak apalah kan!

Hari ini juga saya telah bawa Imdad mendaftar di sekolah baru.Nama sekolah tak perlu dinyatakan di sini.Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan Imdad baru nak menyesuaikan diri di sekolah baru pula.Semoga Imdad dapat menyesuaikan diri di sekolah baru dengan cepat yer..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.