Friday, March 15, 2013

Dah basuh kereta?


Budak-budak ni memang suka main air.Hari ni puan isteri telah bagi satu tugasan kepada mereka iaitu basuh kereta.haaaa...sukalah tu dapat main air dan sabun.Basuhnya tak seberapa,main jer yang lebih.

Tak apalah kan...itupun dah dikira macam sejenis permainan.hehe...Kesian budak-budak ni,tak sempat ibu bapanya nak bawa ke taman permainan.Oh ya minggu lepas ketiga-tiga anak saya ni demam.Tak demam serentak tapi bergilir-gilir.Minggu ni giliran saya pula.huhu...

Saya sendiri pun dah lama tak bawa kereta ke kedai untuk di basuh.Balik kerja dah petang,nak basuh sendiri pun penat.Hujung minggu pula ada-ada saja aktiviti.Akhirnya..biarlah berhabuk..

1 comment:

whitecappuccino said...

kereta saya pun lama betul tak basuh!