expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, March 16, 2013

Latihan bahas ala parlimen


Petang ni kami sedang membuat latihan terakhir pasukan bahas Bahasa Melayu ala parlimen.Pasukan sekolah saya akan bertanding di peringkat PPD Kota Bharu.Latihan intensif diadakan hampir setiap hari memandangkan kebanyakan peserta adalah pelapis.

Apapun saya sangat berbangga dengan pasukan bahas sekolah ni kerana masing-masing memberikan komitmen semasa latihan.Menang kalah adat bertanding...yang penting jangan mengaku kala sebelum bertanding.

Sebagai guru penasihat,terima kasih yang tak terhingga kepada Muaz dan Mashanis,bekas pelajar SMKAM yang juga bekas pembahas sekolah kerana sudi memberikan tunjuk ajar kepada junior-junior mereka.Terima kasih juga kepada cikgu Roslan atas tunjuk ajar.Juga kepada semua yang memberi sokongan.

Kepada pasukan bahas sekolah....selamat maju jaya.Kami mendoakan kejayaan terbaik buat semua.Kejayaan anda....kebanggaan kami.

3 comments:

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.