Sunday, April 14, 2013

Jom berbuat kebaikan


Bukan susahpun nak berbuat kebaikan ni.Kutip sekecil-kecil sampah pun dah dikira berbuat kebaikan kan?Hmmmm...cuma nak atau tak nak jer.Kalau ada peluang untuk berbuat kebaikan,elok buat jer terus.Kalau perkara yang kurang baik tu...elok tangguhkan atau tak payah layan jer.

Berbuat baik ni untuk semua orang yer.Jangan pilih-pilih orang pula.Nanti ada pula yang kata ada udang sebalik batu.Kalau kita baik dengan semua orang..kan aman dunia ni.hehe..asasnya perlu ada keikhlasan dalam diri baru kebaikan tu terserlah.

2 comments:

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Selagi masa masih ada...truskan berubah dan buatlah kebaikan...

baby comel said...

betul tu.. tak kisahlah siapa pun kita, yg penting sentiasa berbuat baik walaupun hakikatnya kita tak pernah sempurna.. thanks