Friday, June 28, 2013

Grading Taekwondo


Petang ni saya dalam majlis untuk grading taekwondo anak lelaki saya.Sekarang sedang menunggu giliran setelah siap mendaftar dan membayar yuran pendaftaran sebanyak RM 50.00

Imdad baru jer masuk taekwondo awal tahun ni.Latihan sekali seminggu jer dengan yuran bulanan RM 20.00 sahaja.Masih tali pinggang putih.Kalau lulus ujian hari ni,bertukar warnalah lai pinggang tu nanti.

Ramai juga ibu bapa yang datang memberi sokongan dan motivasi kepada anak masing-masing.Tak sabar nak tengok macamana ujian praktikal sebentar lagi.Oh ya...grading kali ni berlangsung di SK Gunong,dekat dengan BACHOK ni.Sebenarnya banyak pusat grading taekwondo yang berlangsung petang ni mengikut lokasi latihan mingguan.

3 comments:

JaSSNaNi said...

elok juga hantar anak ke sini.. dapat mempertahankan diri satu hari nanti bila dlm kesusahan kan..

trah zain said...

saya join taekwando, tp bila mai time grading, cabut,,hak3

Norhasniza Khalid said...

wow. mama ada plan nak hantar anak ke sini, tapi... hihihi, asyik tak terbuat je..