Wednesday, June 5, 2013

Merah putih penyeri laman


Biarpun pokok bunga ni kelihatan biasa-biasa saja,tapi kami pilih juga untuk ditanam di satu sudut laman rumah.Saya suka dengan warnanya yang nampak bersih dan segar.Begitu juga dari segi penjagaan yang sangat mudah.Jadi kami memilih untuk menanam pokok bunga ni kat atas tanah jer,bukan dalam pasu.


Satu perkara yang remeh,saya tak tahu nama kedua-dua jenis pokok tu.Malas pula nak cari dalam google.Biarlah....apa sangat yang ada pada nama kan!Tapi kalau ada yang tahu, apa salahnya berkongsi maklumat kan.

Sehari dua ni hujan pula waktu malam.Harap-harap pokok-pokok tu tumbuh dengan baik.

3 comments:

krole said...

seriusly bro..cantek sgt bunga tu~

D_08 said...

cantek...spesis bunga yang sama ke??? lawoooo....

D_08 said...
This comment has been removed by the author.