expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, November 22, 2013

Teruk betul perempuan ni.


Ni Mirul ker?
Tak...saya........
Yer ker bukan?
Yer la,siapa ni?
tut.....telefon diletakkan.

Itulah perbualan telefon yang tak diundang.Entah siapa yang menelefon saya petang tadi. Dahlah tak perkenalkan diri, minta maaf pun tidak.Tahu ker dia saya terpaksa berkejar untuk menjawab panggilan tadi.Kalau tahu silap orang, minta maaflah dengan baik. Orang yang membuat panggilan tadi tu perempuan...ish perempuan ni.

Mirul,kau ada kereta tak
eh saya bukan Mirul
tut...putus lagi.

eh dia telefon lagi setengah jam kemudian.Geram betul saya dengan sikap perempuan sorang ni.Kalau saya ni jahat lah kan, nak jer menyamar.Baru padan dengan muka dia,huhu..

Kalau dia call lagi....malas nak layan dah....Macamana kalau perkara ni terjadi kepada anda?

4 comments:

  1. Haha. Menyamar je terus. Vee ari tu dh penat melayan asyik tanya yeke bukan, last tu vee ckp okaylah kita jumpa nanti pkl 9 aku dtg. Haha.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum....

    Hal seperti dinyatakan tu nyata dia besar kemungkinan salah dail atau salah save nombor kawan dia tu.

    Dalam kes lain, ada yg kena tipu terutamanya yang menggatal di chatting room, mirc atau fb.. kononnya nak mengorat.. minta no.tel.. rupa2nya nombor otg lain yg di beri..

    Lagi satu nombor telefon sekitar tahun 2000 hingga lebih kurang 2010 adalah nombor yang dikitar semula... bila seseorang yg dah tak guna no.tel tertentu dan telah tamat perkhidmatan, pihak syarikat telekomunikasi akan guna semula nombor berkenaan sebagai no.tel pd kad sim baru.

    Sebab-sebab lain ada orang sengaja nak kenakan kita atau kacau kita..

    Pengalaman saya guna no.tel hotlink yang sedang sy guna sekarang ni, macam2 org dan bangsa tersalah call... paling sakit hati ada budak2 hingus dan tak matang call marah2, siap maki2 sy... Bila dah cakap salah nombor masih tak percaya.. dah cakap baik2 pun tak nak dengar.. Akhirnya saya sms semula kata kalau tak henti dari ganggu akan dilaporkan pada polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia.. terus sampai sekarang takde ganggu2 lagi.... Betul2 celaka punya budak tu.... sakit hati...


    ****************

    Minda Genius - Mengangkat Minda Ke Dimensi Baru

    ReplyDelete
  3. ooo camtu...terima kasih atas perkongsian.

    ReplyDelete
  4. ada jugak terjadi...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.