Monday, December 23, 2013

Jom main salji


Salji turun kat mana pula ni? Bukan kat Kelantan, mahupun Malaysia.... tapi salji ni kat Jordan sana! Seronok kan main salji..kita biasa main hujan jer.hehe..Selalu baca dalam novel dan cerpen, selain filem dan drama tv pasal keseronokan bermain salji. Kali ni saya nak kongsi keseronokan yang dialami sendiri oleh bekas pelajar saya yang kini sedang menuntut di Jordan. Terima kasih Syazwi yang berkongsi gambar dengan kita semua.


Keseronokan bermain salji dengan suhu -1 celcius ini dirasai di Ajloun, begitu juga di Amman, Jordan. Hmm dapat jugalah pelajar-pelajar kita ni lihat dan rasa sendiri kesejukan salji yang sebenar. Saya sendiri pun belum pernah ke sana...huhu..apatah lagi nak main salji.

lagi gambar...






Wah...mula-mula tu ingatkan bumi Kelantan diliputi salji.hehe..rupa-rupanya pelajar kita di Jordan sana tu. Walau jauh di rantau orang...negeri sendiri dilupa jangan...Pelajar jurusan perubatan di Jordan University of Science and Technology....Selamat menuntut ilmu di Jordan.