expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, December 12, 2013

Joyfull Tumbler


Bertambah lagi koleksi free gift saya. Kali ni sebiji joyfull tumbler..ala..senang-senang panggil bekas simpanan makanan ker air ker..atau apa-apa saja.hehe..sila tengok yang berwarna merah macam dalam gambar kat atas. Cantik tak?

Kotaknya pun cantik.warna macam pelangi...memang sesuai untuk dijadikan hadiah atau pemberian kepada sesiapa saja.Untuk diri sendiri...lagi lah ok...Kat dalam tu ada 2 paket biskut tiger dan 6 paket biskut oreo. hmm sedap biskut-biskut tu. Bukan anak-anak jer yang suka...bapa budak pun suka makan.hehe..

Harga sekotak biskut dan free gift tu cuma RM 7.90...Mahal ker?Rasanya oklah kan sebab ada free gift...Anda boleh kumpulkan 3 warna semuanya bekas tu..merah, biru dan kuning.setakat ni saya beli satu jer dulu...Ok..makan biskut dulu yer...

2 comments:

  1. ada ke...? hari tu saya gi tesco macam tak nampak jer...baru beli oreo nak buat kek oreo last week....nak kena cari minggu ini....hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.