expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, December 4, 2013

Seronok pakai ni !


Petikan H Metro 4.12.13

Memang seronok pakai Sony Xperia Z1....sama seperti yang saya rasa..Entri ini bukan nak menunjuk-nunjuk handphone yang dipakai, cuma nak berkongsi rasa dengan peminat-peminat gajet terbaru Sony. Kebetulan dalam Reviu Produk halaman V6 surat khabar Harian Metro hari ini juga ada menceritakan pasal produk ini. Anda boleh baca sendiri untuk mengetahui apa keseronokannya.



Inilah Xperia Z1 saya. Hampir 3 bulan saya memilikinya, dan saya berpuas hati dengan penampilan dan fungsi gajet ini terutama sekali berkaitan gambar yang dihasilkan. Imej yang dirakam nampak cantik, terpeinci dan cerah walaupun saya berada dalam persekitaran yang gelap. Penggunaan skrin dan paparan teknologi Bravia TV menjadikan warna yang dipaparkan nampak cantik dan mewah. Telefon ini juga tahan lasak dan kalis air. Untuk maklumat lanjut, bolehlah layari website SONY.

8 comments:

  1. Memang sangat menarik. Tapi tak mampu lagi. =)

    <a href="http://zack-hoya.blogspot.com/>ZH Blogger</a>

    ReplyDelete
  2. wahhh...untung la kan..hehe...nice review

    ReplyDelete
  3. wah wah wah uncle. UNTUNGLAH1!!!!
    HAHAHAHAH :3
    Berapa uncle? Piwit piwit~~

    ReplyDelete
  4. tahniah.. tepun hebat tu
    suka dgn tepun ni sbb kalis air :)

    ReplyDelete
  5. share la harga.
    tengah mencari hp jgk ni.
    hp lama dah mula buat perangai ^ ^

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.