Saturday, January 18, 2014

Kemboja putih


Wah..cantik tak?sila kata cantik pada bunga kemboja tu.hehe...Itulah pokok bunga kemboja yang saya tanam dah pun berbunga. 



Alkisahnya pagi tadi masa nak potong rumput kat laman rumah ni, saya pun pergilah kat pokok ni..Banyak pula bunga kemboja yang sedang berkembang. Sebelum ni tengok dari jauh jer.



Nampak ada tunas baru tu.



Jarak pokok ni dengan rumah..sebab tu tengok dari jauh jer.Rumput pun banyak yang belum dipotong tu.



3 comments:

Siara Elina said...

wah, rajinnya tanam bunga =) btw, bunga tuu cantik =)

Abak Lorong Cinta said...

Cantiknya!!!

sukiman said...

cantik dan suci