Saturday, February 15, 2014

Unta dari Madinah


Satu pose istimewa unta saya buat pengunjung blog KM7 ni. Bukan sebarang unta, unta ini dibawa pulang dari Madinah. Kat sini bukan senang nak cari unta...terpaksa oder dari Madinah.hehe.. Tak tahu pula kenapa, tiba-tiba jer nak jadi pengumpul unta. Jadi kalau ada sesiapa nak bagi apa-apa saja berkaitan unta, bolehlah yer kecuali najis unta.haha....



Senyum sikit....cewahhhh



unta ni bermata coklat



Tempat duduk kat belakang bonggol unta pun comel jer



Unta ni pakai loceng yer....kalau bergerak, boleh dengar bunyi loceng.
Satu lagi ada bateri dalam badannya, boleh mengeluarkan bunyi unta...

p/s... terima kasih kepada ibu saya yang membawa balik 
unta ni kepada saya
sekembalinya mengerjakan umrah bulan lepas.

2 comments:

Cheqna said...

Pernah beli ni untuk anak2 saudara..comel je.

:-)

Sukma Haron said...

dapat ole-ole yea....