Thursday, March 20, 2014

Aksi kanak-kanak menonton tv


Perasan tak...budak-budak bukan saja suka menonton tv, tapi mereka juga kadang-kadang suka berada di hadapan kaca tv. Tak kiralah nak menonton dari jarak dekat ker atau saja nak menyibuk kat depan tu. Siaplah kena marah dengan abang atau kakaknya...bahkan ibu bapanya juga.hehe..Saksikan pelbagai gaya dan ragam budak-budak menonton tv...



Biar apa pun situasinya, harap ibu bapa ambil perhatian dalam soal meletakkan tv kat rumah. Bukan apa, dah banyak kes kanak-kanak dihempap tv, terutamanya tv 29 inci model dulu-dulu yang sememangnya besar 'gedabak' dan berat. Sekarang kebanyakan tv nipis dan ringan..senang juga jatuh kalau ditarik budak. Dilema juga nak letak tv kat rak yang rendah ker nak lekatkan kat dinding jer.


Geramnya...Siap nak sentuh kartun dalam tv jer...



alamak...kena dongak pula.dah tahu tv tu tinggi nak juga  duduk kat situ



macam ni nampak rileks dan santai



Kesudahannya...tertidur depan tv.
Terima kasih kepada semua penyumbang gambar...

1 comment:

Shida Radzuan said...

budak2 skg bro...kecik2 dah pndai mgusik hehee :)

Ping.busuk.org